Czerwienie i żółcie. Srebro i granat.

                                Paula uraczyła nas ostatnio zdjęciami z Malty, niektórzy to mają dobrze, żartuję oczywiście, komu jak komu ale jej to się akurat bardzo należało, po tak pracowitych wakacjach dobrze że odskoczyła od codzienności na parę dni. No ale nasza, polska codzienność nie jest wcale taka zła wystarczy popatrzyć na wszystko przez odpowiedni pryzmat i uchwycić to co najcenniejsze w danym czasie. Bo co złego można powiedzieć o takim momencie w roku gdy ustępuje lato a pojawia się jesień? Gdy na tle jeszcze cały czas zielonych drzew pojawiają się pierwsze, głębokie, nasycone czerwienie i żółcie. Ja uwielbiam taki czas, a jeszcze bardziej zdjęcia w takim czasie, nie trzeba się specjalnie gimnastykować, po prostu same „wychodzą” a kalać je edytorami to zbrodnia. My, razem z moim M, w pierwszy weekend października wybraliśmy się na spacer po trójmiejskim parku krajobrazowym, z którym dosłownie sąsiadujemy. To był także dobry czas na przetestowanie ostatniego wyrobu, który powstał niedawno, a mianowicie jesiennego płaszcza oversize.

IMG_0042

IMG_0041

Płaszcz jest uszyty z dwóch warstw grubej, ocieplanej dzianiny pikowanej, mimo to nie wyszedł niewygodny, sztywny czy zbyt gruby, wprost przeciwnie, miękko się układa i jest cieplutki, dzięki czemu nie będę musiała rezygnować z niego nawet późną jesienią. Poza tym tkanina urzekła mnie rodzajem pikowania. Nie są to tradycyjne romby a wzór, który układa się w kwiatowy, różany wzór. Wszyłam także kieszenie boczne, dla mnie płaszcz jesienny czy zimowy bez kieszeni nie nadaje się do niczego 🙂

IMG_0045 IMG_0044

Wszyłam w niego reglanowe rękawy, które dodatkowo przecięłam na wysokości łokcia (wydawało mi się że, dzięki temu cięciu będzie ciekawszy).  Początkowo planowałam tradycyjne rękawy, jednak sportowy charakter materiału podsunął mi pomysł z reglanami i w sumie dobrze się stało. Dodatkowo wykończenie przy szyi takie jak można spotkać w kurtkach baseballowych sprawił że płaszcz w zależności od dodatków może nabrać zupełnie innego charakteru. Nosiłam go już także z cienkim, skórzanym paskiem, wyglądał świetnie, nieco retro.

IMG_0089 IMG_0090

I w zasadzie to co jest dla mnie najważniejsze, to że płaszcz spokojnie będzie rosnąć razem ze mną 😉 A teraz szczególnie się to przyda.

IMG_0092

Uwielbiam połączenia granatu ze srebrem, stąd zdecydowałam się na delikatną lamówkę ze srebrnej skórki. Lamówkę dodałam tylko na przednich klapach bo nie chciałam aby płaszcz nieestetycznie odstawał, jak mogłoby się stać gdybym obszyła go na całej długości.

IMG_0093

IMG_0046

Pozdrawiam Was serdecznie 🙂 Ola

P.S. Paula składam oficjalnie zamówienie na bluzkę z poprzedniego posta 😉

Leave a Reply

