Tak jestem sroką ;)

           Czy cekiny sprytnie przemycone w codziennych stylizacjach jeszcze kogoś rażą albo szokują? Chyba nie, już dawno zostały odczarowane przez licznych projektantów mody i nie kojarzą nam się tylko i wyłącznie z tandetną imprezą sylwestrową. Poza tym obecnie cekiny przybierają taką formę, że są znakomitym ożywieniem codziennych ubrań.

Nie lubię przerostu formy nad treścią. Nie zobaczycie mnie nigdy w marynarskiej bluzce w paski połączonej z falbaniastą, kwiecistą spódnicą. Nie zobaczycie też w żółtych spodniach z niebieską koszulą. Lubię minimalizm ubrań, łączenie kolorów w taki sposób aby ktoś zwrócił na to uwagę ale nie pomyślał, że wyglądam jak choinka. Kocham za to tkaniny, które cechują się niebanalną fakturą, wytłaczane skóry, ciekawe pikowania. No i jestem sroką 🙂 Tak uwielbiam cekiny. Ale tylko te gustowne, w ciekawych połączeniach jak gruby, zimowy sweter wyszywany cekinami, delikatna sukienka z szarymi cekinami w połączeniu z ciężkimi butami. Czy tak jak dziś czapka z cekinową koronką.

IMG_0105

IMG_0106

IMG_0108

Czapkę zrobiłam oczywiście sama, wykorzystałam do tego dzianinę swetrową w czarnym kolorze oraz kawałek czarnej koronki, wyszywanej cekinami. Dzięki temu wyszła niebanalna, nietuzinkowa czapka. W dodatku taka jakie lubię najbardziej, czyli z wiszącym tyłem.

IMG_0110 Bez tytułu

Jeśli już decydujemy się na cekiny postawmy raczej na stonowane kolory jak czerń, szarości, bordo, butelkowa zieleń. Wyskakując w zimę w czerwonej bluzce z cekinami możemy uzyskać efekt odwrotny od zamierzonego i zamiast przyciągać uwagę interesującym strojem, być obiektem drwin i śmiechów.

PS. Właśnie pożegnałam drugiego najważniejszego mężczyznę mojego życia (czyt. Pan Kurier 😉 ), a więc weekend zapowiada się twórczo, kreatywnie i pracowicie.

IMG_0120 IMG_0117

Ściskam Was, Ola.

IMG_0105

Leave a Reply

