Autumn in the forest.

DSC_0124

Sezon na swetry i kominy uważam za rozpoczęty!!!

    Dziś chciałabym zaprezentować moje dwa najnowsze “dzierganka”, bez których jesień nie mogłaby nadejść.

Pierwszy z nich do komin wykonany z mieszanki wełny i akrylu w dwóch odcieniach szarości. Bardzo prosty ścieg francuski, który zajął mi być może 3 seriale :)). W samodzielnie wykonanych szalach czy kominach najlepsze jest to, że mogą być dowolnej grubości i długości, w wymarzonym wzorze no i w absolutnie wymyślnym kolorze lub kombinacji różnych barw.

Kolejnym moim “dziełem” jest sweter, czy też wdzianko z wełnianej przędzy oplecionej kolorową nylonową nitką. Zastosowałam szydełkowy wzór muszelkowy, który pasuje do zimowych i letnich wyrobów. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia :).

A Wy bez czego nie potraficie się obejść jesienią?

DSC_0058

DSC_0072

DSC_0108

DSC_0095  DSC_0131 DSC_0143    Miłego jesiennego popołudnia (u nas jest dziś bardzo słonecznie:)), Paulina.

One thought on “Autumn in the forest.

Leave a Reply

