Jasna klasyka.

DSC_0222

 

Doczekałam się w końcu ładniejszej pogody i mój długo robiony sweter został w końcu uwieczniony na zdjęciach :). Morze o tej porze roku wygląda rewelacyjnie, spokojnie. Myślę, że każdemu wypoczynek w tym miejscu dobrze by zrobił.

W tym roku w trendach królują proste wzory. W zasadzie klasyka z mody nigdy nie wychodzi i zawsze dobrze się w takim fasonie wygląda.

Mój sweter powstawał dosyć długo, ale przez to dużo bardziej go cenię. Został wykonany z mieszanki wełny i bawełny, więc teoretycznie byłby niezły też na lato, aczkolwiek jest baaardzo ciepły. Przy 5 stopniach, zimno mi nie doskwierało, serio :). Wzór swetra jest bardzo prosty, blisko ciała. Najbardziej podoba mi się w nim wywijany dół, bez żadnych ściągaczy. Dopasowałam do niego komin z bajecznej włóczki, będącej mieszanką wełny i akrylu. Został zrobiony przeze mnie w zeszłym roku i również jest bardzo ciepły. U mnie zawsze kominy wygrywają z szalikami, bo nienawidzę ciągłego poprawiania rozwijającego się ocieplacza ;).

Mam nadzieję, że Wam też przypadnie ten zestaw do gustu.

DSC_0154

 

DSC_0189

 

DSC_0198

 

DSC_0208

 

DSC_0195

 

DSC_0231

 

DSC_0227

  Życzę wyjątkowo miłego weekendu :), Paulina.

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

