Kawa z mlekiem

          Wymyśliłam sobie ostatnio zestaw: skórzana bluzka + ołówkowa spódnica. Koniecznie w kolorach miodowa skóra bluzki + szarość spódnicy. Baaaardzo podoba mi się takie połączenie kolorystyczne, super wygląda na wszechobecnych teraz torebkach z filcu. Ponieważ czekała nas duża urodzinowa impreza mojej teściowej, stwierdziłam że to dobra okazja do wykorzystania mojego pomysłu. Wyszukałam w pewnym sklepie internetowym materiały, skórkę o wdzięcznej nazwie koloru „cappuccino” oraz szary materiał na spódnicę i czekałam niecierpliwie aż się pojawią. Jakie było moje zdziwienie gdy rozpakowałam paczkę i moim oczom ukazała się skóra w kolorze nie miodowym jak sobie wymarzyłam ale właśnie cappuccino 🙂 Pokiwałam z politowaniem głową nad swoją „niemądrością” (jak można widzieć jedno, przeczytać drugie a liczyć na jeszcze coś innego?) i stwierdziłam że w sumie ten kolor odpowiada mi nawet bardziej. Sama zbyt dobrze nie czuję się w ciepłych kolorach i w sumie nie wiem co mi przyszło do głowy żeby chcieć bluzkę w ciepłym odcieniu brązu. Wracając do mojej pomyłki, nawet specjalnie się na siebie nie zdenerwowałam (i dobrze bo moje zdenerwowanie często odbija się na moim otoczeniu 😉 ) Raczej rozbawił mnie fakt, że kolor kawy z mlekiem okazał się kolorem kawy z mlekiem a nie kolorem płynnego, złocistego miodu jak sobie wyimaginowałam 🙂

IMG_0326 IMG_0348 IMG_0361 IMG_0359

Skórka, której użyłam jest oczywiście ekologiczna, delikatnie elastyczna, bardzo fajnie się szyje z takiej tkaniny.

IMG_0370 IMG_0333 IMG_0347

Po bokach wszyte są kliny, tak po prostu żeby bluzka była ciekawsza. Z tyłu zrobiłam zapięcie przy szyi żeby łatwiej było przecisnąć głowę 🙂

Jeszcze parę szczegółów:

IMG_0375 IMG_0373 IMG_0376

P.S. Dzisiaj Paula w roli mojego fotografa 🙂

IMG_0322

Trzymajcie się ciepło 🙂 Ola

One thought on “Kawa z mlekiem

  1. Pingback: Szaro, buro i ponuro… | The Something From Nothing

Leave a Reply

