A stonoga ma ich sto…

DSC_0249

Zimą moim ulubionym dodatkiem do spodenek, spódniczek, sukienek są pończochy i podkolanówki. Nie wyobrażam sobie innej wersji stroju. Jest ciepło i w zasadzie uroczo :). Wzór, który przedstawiłam na zdjęciach na pewno zostanie jeszcze nie raz powielony, gdyż jest szybki do wykonania, a zarazem wygląda świetnie. To tzw. ścieg muszelkowy o którym już wspominałam przy okazji swetra. Stąd też połączenie podkolanówek właśnie z nim (tym razem w całej okazałości, bez kurtki :)).

Do wykonania skarpet użyłam mieszanki wełny i bawełny, dzięki temu są dla mnie ocieplaczami. Kupując lub robiąc pod- i zakolanówki zwróćcie uwagę, aby w materiale znajdowała się wełna, obojętnie jaka. Przez to będą Was grzały i będą zapobiegały ekektowi mokrych stóp.

Niestety zdjęcia zostały wykonane w domku, bo nie wyobrażam sobie zdjęcia butów na dworze w tym mrozie, brrr… Swoją drogą chyba turkusowe rajstopy z turkusową fototapetą (mój nowy nabytek ;)) wyglądają całkiem nieźle.

DSC_0250

DSC_0252

DSC_0256

DSC_0267

         Pozdrawiam, Paulina :).

Leave a Reply

