Małe jest piękne

     Gdy kupujemy ubrania w sklepach każdy rozmiar danego modelu sukienki, bluzki, czy spodni kosztuje tyle samo, to oczywiste. Gdyby było inaczej byłaby na ten temat bardzo gorąca dyskusja w internecie, gdyż byłoby to równoznaczne z brakiem tolerancji dla osób noszących trochę większy rozmiar niż 36 i ja to popieram, bo nie tak naprawdę nieważne jaki rozmiar, ważne co w środku. Ale gdy zaczynasz szyć ubrania zaczynasz doceniać małe wymiary 🙂 No bo czy to nie fajne że z jednego metra materiału możesz uszyć całą sukienkę i jeszcze Ci zostanie? Tak naprawdę tym razem z jednego metra materiału udało mi się uszyć dwie sukienki, takie małe czary-mary.

IMG_0394

IMG_0393

IMG_0399

Dla kogoś kto mnie dobrze zna zaskoczeniem może być wzór. Ja, osoba która wzorów raczej nie trawi, zdecydowałam się na duże wyraźne kwiaty na białym tle. Ten wzór akurat ma coś w sobie, kojarzy mi się z rysunkami pikselowymi w których wyraźnie widać „krateczki” pikseli. Taki nowoczesny wzór ludowy, różni się bardzo od wzorów kwiatowych obecnych w sklepach, które w ogóle nie przypadają mi do gustu. Te kojarzą mi się ze starymi fartuchami, które kiedyś nosiły babcie 😉

IMG_0413

IMG_0408

IMG_0420

Smaczku tej sukience dodaje głębokie rozcięcie na plecach, które przy karku zostało połączone kawałkiem skóry naturalnej. Taki mój akcent żeby sukienka nie była zbyt oczywista i czymś zaskakiwała.

IMG_0418

IMG_0415

I….. Mały bonus 🙂

Pisałam, że z jednego metra materiału uszyłam dwie sukienki.

Nie napisałam wcale że to były dwie sukienki w rozmiarze 34 🙂

Jedna jest na 56 cm 🙂

IMG_0434

IMG_0436

 

Pozdrawiam Was serdecznie. Trzymajcie się ciepło 🙂 Ola

Leave a Reply

