Graffiti in the city.

DSC_0289

Dzisiaj chciałabym zaprezentować moje dwie zimowe propozycje. Ciepła i szalenie wygodna czapka jest bardzo funkcjonalnym rozwiązaniem, gdyż powstała z komina. Oczywiście, gdy się znudzi lub w razie potrzeby, może wrócić do pierwotnego ocieplacza szyi. Takie rozwiązania 2 w 1 lubię najbardziej. Do wykonania użyłam podwójnej wełnianej włóczki. Przyznam się szczerze, że jeszcze nie miałam w swojej garderobie tak ciepłej czapki. Aczkolwiek w zasadzie jestem mało “czapkowa”, bo rzadko który fason mi pasuje.

Drugim wdziankiem jest futrzana, szmaragdowa kamizelka. “Futrzaki” są teraz bardzo na topie, ale w takim kolorze chyba nigdzie nie widziałam ;). Ożywia cały look. Powstała ze sztucznej włóczki, trochę grzeje, ale jest głównie dodatkiem. W mojej kolekcji szykuje się jeszcze inna futrzana kamizelka w zdecydowanie ciemniejszym kolorze.

Dzisiejsze fotki powstały pod trójmiejską Obwodnicą. Wiało dość mocno, ale coś udało się stworzyć :).

DSC_0285

DSC_0281

DSC_0286

DSC_0282

DSC_0283

DSC_0288

DSC_0304

Pozdrawiam i  życzę udanych przygotowań do świąt :), Paulina.

Leave a Reply

