Z czym się je zpagetti :)

DSC_0516

Włóczka, o której mowa w tytule, jest dla mnie ogromnym fenomenem. Powstaje z włókienniczych odpadów, składa się głównie z bawełny. Jest jak najbardziej ekologiczna. Najważniejsze dla mnie jest jej wszechstronne zastosowanie w wyrobie przedmiotów codziennego użytku.

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam, co udało mi się stworzyć ze zpagetti. Pojemniki/koszyczki, jeden ozdobny na stół w kolorystyce dobranej do fototapety, a drugi do łazienki w kolorze kafli. Oba wykonane są na szydełku bardzo prostym wzorem. Czas pracy był bardzo krótki, a efekt jak dla mnie bardzo zadowalający:). Ponadto w moim mieszkaniu znalazło się miejsce dla turkusowo-beżowego worka na włóczki. Co prawda potrzebowałabym jeszcze jednego dwa razy większego, żeby pomieścić moje zapasy, ale może wpadnę jeszcze na inny pomysł.

W planach mam wykonanie siedziska z włóczki zpagetti albo ze sznurka jutowego. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości uda mi się to zrealizować.

Życzę miłego dnia, pomimo tak okropnej pogody (mam nadzieję, że już niedługo wyjdzie słońce), Paulina.

DSC_0518

DSC_0507

DSC_0508

DSC_0525

DSC_0522

Leave a Reply

