Fall in love

DSC_0603

Każdemu z nas towarzyszy to uczucie. Teraz zbliża się magiczny dzień walentynek, w którym każdy z nas będzie celebrować ze swoją drugą połówką. Najlepiej, gdyby każdy dzień był naszym osobistym świętem zakochanych.

Chciałabym przedstawić Wam moją propozycję stroju na walentynkową kolację. Ja na pewno z niej skorzystam, gdyż zdążyłam zakochać się w tym zestawie :). Spódnica z półkola została uszyta z grubego neoprenu w kolorze gołębim. Oczywiście projektem i wykonaniem zajęła się Ola. Jest ona bardzo lekka i wygodna. Z tyłu ma wszyty metalowy zamek, co dodaje jej trochę awangardy. Do spódnicy skompletowałam sweter/wdzianko wykonane na szydełku wzorem muszelkowym. Użyłam do jego wykonania śliwkowej włóczki Yarn Art. Kid Mohair ze sporym dodatekiem moheru. Jest bardzo lekki, szykowny i miękki w dotyku. Ten wzór swetra pokazywałam już w innym wpisie, ale użycie innej włóczki spowodowało, że wygląda on zupełnie inaczej.

DSC_0650

DSC_0646

DSC_0639

DSC_0634

DSC_0620

DSC_0617

DSC_0616

DSC_0614

DSC_0612

DSC_0607

DSC_0661

DSC_0651

Pozdrawiam, Paulina :).

Leave a Reply

