One day in London

DSC_0690

Czy czujecie wiosnę w powietrzu jak ja?:) Dla mnie to czas na rozpoczęcie podróży przed sezonem letnim. Wtedy niestety nie mam już takiej możliwości. Tym razem wybrałam Londyn, ekstremalnie na jeden dzień. Pogoda była świetna i do tego bardzo słoneczna. Bałam się, że będzie padało, jak to w Anglii.

Wyjazd ten był również okazją do sfotografowania mojego nowego sweterka. Było przy nim dużo pracy ze względu na wzory i częste zmiany włóczek. Wykorzystałam do niego 3 kolory mięciutkiej Yarn Art Kid Mohair z dodatkiem moheru. Poza tym “włochatą” mieszankę merino wool i poliamidu. Efekt jest dla mnie naprawdę zadowalający. Życzyłabym sobie, aby moje kolejne realizacje też były tak ciekawe :).

Poza fotkami sweterka, wrzucam jeszcze kilka na londyńskiem tle.

Miłego dnia, Paulina.

DSC_0725

DSC_0714

DSC_0713

DSC_0700

DSC_0698

DSC_0687

DSC_0671

DSC_0640

DSC_0605

Leave a Reply

