Na pożegnanie zimy.

DSC_0793

Kiedyś na pożegnanie zimy topiło się Marzannę, natomiast ja robię ostatni w tym sezonie gruby wełniany sweter na siarczyste mrozy :). Nie prezentuję go na sobie, ponieważ jest na mnie za duży. Zrobiony został na prezent.

We wzorze zastosowałam nupki (kuleczki) i motyw plastra miodu. Generalnie sweter jest dość bogaty w różne motywy. Nie ukrywam, że było to pracochłonne i czasochłonne. Przód i tył wykonałam tak samo, jedyną różnicą jest obecność kuleczek, co by w plecy nie uwierały ;). Na rękawach również jest wzór plastra miodu. Dla ożywienia całości fragment wyrabiania głowy rękawa został zrobiony jaśniejszą włóczką. Całość jest oczywiście z dużą zawartością wełny (70% i 50%). W zasadzie na sam widok robi mi się ciepło.

No ok, to teraz zaczynam bardziej wiosenne wdzianka i pozdrawiam :), Paulina.

DSC_0801

DSC_0799

DSC_0798

DSC_0797

DSC_0796

DSC_0795

DSC_0791

Leave a Reply

