Powrót w tajemnicy :)

      Po baaardzo długiej przerwie wracam do blogowania 🙂 zatęskniłam już trochę za dodawaniem nowych postów i planowaniem co dalej. Tak naprawdę planować nie przestałam, bo przez ostatnie tygodnie tylko to mogłam robić. Ostatnie tygodnie upłynęły pod znakiem wielkich zmian. Narodziny Małej, przeprowadzka do nowego mieszkania, sprzątanie na zmianę z karmieniem, tuleniem, przebieraniem. Teraz gdy w końcu wszystko zostało ogarnięte mogę wykraść trochę czasu na szycie, projektowanie, wybieranie tkanin i wreszcie wrzucenie na bloga.

     Dzisiejszy post powstaje tak naprawdę w wielkiej tajemnicy. Ale tylko jedna osoba nie może się o nim dowiedzieć 😉 Ale ponieważ Paula znajduje się teraz w oddaleniu od internetu i wszelkich środków komunikacji społecznej (czyt. siedzi u mnie na kanapie, pije kawę i wcina tartę 🙂 ) mogę spokojnie dodać tego posta. Dlaczego taka tajemnica?? A no dlatego że w poście zobaczycie bluzkę, a w zasadzie bluzę, którą uszyłam dla Pauliny w prezencie urodzinowym. Właśnie przed chwilą ją dostała, więc teraz już zdjęcia mogą spokojnie ujrzeć światło dzienne.

     Tym razem skorzystałam z gotowego wykroju z Burdy. Od samego początku obiecałam sobie że będę się w 100% trzymać wykroju, ale oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wprowadziła zmian 🙂 Początkowo zlikwidowałam tylko przeszycia przy dekolcie. Ale gdy skończyłam szyć bluzę stwierdziłam, że Paulina sama zadecyduje w jakiej formie ma ona być. Kupując materiał na bluzę chciałam aby był on elegancki, taki, który w domyśle w ogóle nie kojarzy się ze sportowymi bluzami. Głównie po to aby nie była to bluza sportowa ale właśnie bardziej elegancka. Po uszyciu całości zostały mi już tylko do wciągnięcia gumki w tunele u dołu bluzy oraz na rękawach. Przymierzyłam i stwierdziłam, że wyszła świetna bluzka w stylu tych jakie projektuje La Mania. Wiem że Paulina bardzo lubi ich projekty dlatego sama stwierdzi co woli 🙂 . A efekt końcowy na sobie pokaże Wam, mam nadzieję, w jednym z kolejnych postów.

IMG_0052 IMG_0053

Materiał jest wytłaczany w maleńkie romby i delikatnie się błyszczy.

IMG_0056 IMG_0055 IMG_0054 IMG_0053 (2)

Szkoda, że nie mogę pokazać bluzki od razu na modelce ale cóż, niespodzianka to niespodzianka 🙂

IMG_0047

     Super jest powrócić do szycia, jak rozłożyłam maszynę pierwszy raz po tak długim czasie, to czułam się jak wtedy gdy ją kupiłam 🙂 Obiecuję, że teraz będzie mnie więcej. Pozdrawiam, Ola 🙂

3 thoughts on “Powrót w tajemnicy :)

Leave a Reply

