Małe jest piękne – część 2 ;)

IMG_0248

     Niejako zupełnym przypadkiem moja córka zaczyna być główną atrakcją bloga 🙂 Dzisiaj znowu ciuszki dla niej, czyli gigantyczny rozmiar 62 w postaci malutkiej sukienuni którą miała ostatnio na pierwszej w swoim życiu poważnej imprezce, chrzcie św. Gdy szukałam w sklepach internetowych ubranka dla Małej moje zdziwienie i rozczarowanie nie miało końca. Sukienki dla takich małych dziewczynek jakie proponują nam sklepy są niczym innym tylko koszmarkami. Bo jeżeli ktoś nie lubi białego polaru, tiulu w ilościach hurtowych oraz różu i różowej satyny, która jest na maksa tandetna, to nie jest w stanie znaleźć nic, kompletnie nic. Sama jestem minimalistką (oczywiście jeśli chodzi o fason, nie gdy chodzi o ilość 😉 ), mam nadzieję że uda mi się zaszczepić także w moim dziecku mantre, że mniej znaczy więcej 🙂

IMG_0241 IMG_0246 IMG_0247

Sukienka jest niezwykle prosta, jedyną i główną ozdobą jest falbanka z przodu sukienki. Tkanina to ten sam materiał z którego szyłam bluzkę dla Pauliny, jest idealny bo delikatnie się rozciąga ale przy tym jest na tyle sztywny że sukienka fajnie się układa.

Bez tytułu IMG_0239

Słodziutkie te butki, prawda? Pierwsze w kolekcji 🙂

Następnym razem pokażę Wam sukienkę którą ja miałam na tej samej uroczystośći.

Pozdrawiam, Ola 🙂

Leave a Reply

