Zaczarowanie czasu :)

IMG_0130

Jakoś brak dzisiaj weny aby coś napisać 🙂

Leniwy pierwszy Dzień Mamy w mojej karierze jest tak przyjemny i ciepły i obfitujący w przyjemne wieści że aż nie mogę złapać oddechu. Dostałam nawet mój pierwszy Kubek Super Mamy! Sama też sprawiłam sobie prezent w postaci paru nowych materiałów także szykuje się pracowity okres obfitujący w nowości. Do tego parę zleceń od znajomych i mówiąc szczerze chciałabym mieć moc zatrzymywania czasu 🙂 Ale damy radę ze wszystkim. Jakoś gdy mam dużo na głowie ogarniam wszystko przed czasem a gdy mam miesiąc na zrobienie jednej rzeczy to jakoś nie mogę się zebrać w sobie :/

Chyba większość z nas tak ma 🙂 Z tą bluzką było podobnie. Kupiłam materiał, który leżał, leżał, leżał i leżał….

I w zasadzie jeszcze trochę leżał 😉

Aż w końcu uszyłam ją w jeden dzień 🙂

IMG_0132

Bluzka jest ze skóry ekologicznej, ale skórka ta jest tak miękka że bluzkę nosi się genialnie 🙂

IMG_0127 IMG_0126 IMG_0120 IMG_0116

A w Gdyni jak zwykle wiało 🙂

Pozdrawiam Was serdecznie, Ola 🙂

Leave a Reply

