Przeciwności losu

IMG_0196

Ostatnio coś sprzysięga się przeciwko nam. Najpierw chora byłam ja, później zaraził się M, Polę na szczęście ominęło a teraz jak na złość Paula też się rozchorowała :/ Niestety prawdopodobnie ja jestem pionierem tego pogromu, także Ci z którymi się w tym tygodniu jednak nie spotkałam niech będą wdzięczni 🙂 Paula nas odwiedziła i ją trafiło.

Leżąc z gorączką ciężko coś uszyć :/ dlatego dzisiaj pokazuję tylko bluzkę, którą zrobiłam dla koleżanki na urodziny 🙂 Bluzka okupiona taką ilością stresu że aż dziwne że nie rozchorowałam się wcześniej 🙂 A wszystko przez solenizantkę, która jest taką perfekcjonistką, że niektórym śniło się po nocach to co planowali dla niej zrobić (nie mówię tu o sobie ;))

Koniec końców bluzka zyskała aprobatę i została nagrodzona kokosowym latte 🙂

IMG_0200 IMG_0199 IMG_0198

A bluzka jest w kolorze ecru, w kwiatowy wzór 3D. Materiał jest naprawdę piękny 🙂

IMG_0202 IMG_0204

Pozdrawiam Was 🙂 Ola

Leave a Reply

