Lato wszędzie :)

IMG_0657

        Temperatura w Trójmieście przekracza 30 st. I chyba nie ma na co narzekać bo w końcu czerwiec specjalnie nas w tym roku nie rozpieszczał. Nie będę jednak ukrywała, że nie jest to moja ulubiona temperatura. Moja tolerancja kończy się na 28 st i dalej to już jest po prostu wegetacja. W sumie to siedzimy raczej w domu bo nie wyobrażam sobie spacerować z Polą w takim upale. Wczoraj na spacer wybraliśmy się dopiero o 17 i chyba nie tylko my 🙂 Gdynia wyglądała jak by dopiero zaludniała się po ciężkim, gorącym dniu, bo dopiero wieczór obiecywał przyzwoitą temperaturę, w której można poruszać się w miarę swobodnie. Prócz festiwalowiczów (opener kończy się właśnie dzisiaj), Ci wyglądali jak by nic nie było w stanie przeszkodzić im w zabawie na błoniach w tym skwarze 🙂

IMG_0666 IMG_0658IMG_0675

Chciałam pokazać spodenki nad którymi ostatnio pracowałam. Tak dla odmiany są z lnu ( 😀 ), z delikatną złotą powłoką. Jako bonus bluzka, która była ostatnio, brakowało tylko modelki 😛 Teraz dobrze widać jak się układa. Nawet buty które ubrałam tego dnia są z lnu 🙂

IMG_0674 IMG_0667

Quo vadis? 😀

IMG_0678 IMG_0690

Asystentka fotografa 🙂 Pola zwana w ostatnim czasie Lolkiem. No wiecie, Pola to prawie jak Polek, a Polek to już tak jak Lolek. Mam nadzieję, że wszyscy widzą w tym logikę tak jak ja 🙂 Lolek i jej golonka (to ta świnka).

IMG_0715

Gdyńska marina kusi. Jak cudownie byłoby wypoczywać na którymś z zacumowanych tam jachtów. W ogóle wieczór na bulwarze był cudowny, spokojny, leniwy.

IMG_0696

Pozdrawiam, Ola 🙂

Leave a Reply

