Rozpoczęcie plażingu ??

DSC_1738

Już tak!!!! Ostatnie dni w Trójmieście były bardzo ciepłe. Oczywiście chętnie z nich skorzystałam, w końcu mieszkamy nad morzem :). Dzisiejsze fotki nie są wykonane co prawda na plaży, ale w jej pobliżu. Po prostu na piasku nie znalazłoby się kawałka przestrzeni na jakiekolwiek zdjęcia, hehe.

Kolor włóczki, z której wykonałam dzisiejszy top, już się pojawił na blogu. Uwielbiam turkus, świetnie komponuje się z opaloną skórą. Wzór jest ażurowy i luźny, także na upały idealny. Do tego zrobiony z bawełny, ale dla mnie nic lepszego na lato nie ma (no może poza lnem). Na górze wiązany jest na białe bawełniane sznureczki. Z topem połączyłam moje ulubione od kilku lat sandały, bez których nie wyobrażam sobie życia. W końcu będę musiała się z nimi rozstać, ale to będzie dla mnie baaardzo ciężkie. Też macie taki sentyment do rzeczy??

Życzę miłego popołudnia, Paulina :))

P.S. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się tu kilka zdjęć z górskim plenerem.

DSC_1744

DSC_1726

DSC_1723

DSC_1720

DSC_1717

DSC_1714

DSC_1706

Leave a Reply

