Róż i już :)

IMG_0791

Wakacje trwają w najlepsze 🙂 Na pogodę raczej nie powinniśmy narzekać, jest ciepło, przyjemnie i wakacyjnie 🙂 My z Polcią zostawiłyśmy M w Trójmieście i wyruszyłyśmy jak gwiazdy północy na podbój polskiej wsi 🙂 Moi rodzice mieszkają na wsi, blisko lasu także nic tylko śpimy do 8, chodzimy na spacery, jemy czereśnie i odwiedzamy całą rodzinę. Jest cisza, jest spokój, jest wszystko to czego człowiekowi potrzeba żeby odpocząć. Paula wyruszyła za to na podbój polskich gór więc pewnie przywiezie coś świeżego, może pokaże nam na zdjęciach 😉

IMG_0809

A ja chciałam, w ten leniwy poranek, pokazać Wam sukienkę, którą uszyłam już rok temu i w sumie nosiłam w pierwszych miesiącach ciąży. Ale tak spodobał mi się jej oversizowy krój, że postanowiłam nosić ją również teraz.

IMG_0805 IMG_0804

Gdy już ją uszyłam czegoś mi brakowało, jakiegoś pazurka, dlatego doszyłam kieszenie z naturalnej skóry, całość wydawała mi się o wiele ciekawsza.

IMG_0803

Poza tym sukienka jest bardzo uniwersalna, tak naprawdę w zależności od tego jakie dodatki dobierzemy taki zyskuje charakter. Dzisiaj dobrałam do niej białe trampki i w takim stroju śmigałyśmy przez 3 godziny na spacerze. Ale nosiłam do niej także szpilki i skórzaną kurtkę, wygląda wtedy zupełnie inaczej.

IMG_0800

Pozdrawiam Was serdecznie 🙂 Ola

Leave a Reply

