Sandałkowo

DSC_1439

Mój krótki wyjazd w góry skończył się bardzo szybko nad czym bardzo ubolewam. Tatry to moja wielka miłość i mam nadzieję, że niedługo tam pojadę ponownie. Na szczęście prawdziwe wakacje są jeszcze przede mną, także jest na co czekać :). Mglista pogoda w Zakopanem uniemożliwiła mi trochę uwiecznienie moich wyrobów w górskim krajobrazie. Zrobiłam to dopiero po powrocie do Trójmiasta.

Na tapecie dwie pary mini sandałków. Są one bardziej ozdobą niż bucikami, ale oto właśnie chodziło. Wykonałam je z dość sztywnego akrylu. Jedne ozdobione perełkami i przezroczystym guzikiem w kształcie kwiatka, natomiast drugie urozmaica metalizowana złota nitka. Takie malutkie wyroby dzierga się bardzo przyjemnie, a efekt widać bardzo szybko.

Miłej niedzieli, Paulina :).

DSC_1446

DSC_1441

DSC_1600

DSC_1596

Leave a Reply

