Kwiatki, fiołki, bratki :)

Ach ostatnio trochę przeciwności spowodowało że na nowy wpis trzeba było czekać cały tydzień, a i ten nie jest do końca taki jak być powinien :/ Mój wyjazd, później brak internetu u mnie i brak aparatu u Pauli spowodował że wszystko się tak przeciągnęło. Post miał być już wczoraj ale wieczorem znów internet odmówił posłuszeństwa, dlatego dzisiaj dodaję go tak wcześnie. No i myślę, że teraz już wszystko powinno wrócić do normy 🙂 Trzymajmy kciuki, żeby jeszcze pogoda była lepsza bo cały weekend i nas troszkę pada i jest raczej leniwie niż aktywnie.

A dzisiaj na szybko chciałam pokazać spódnicę uszytą z pełnego koła, spódnica dla małej Basi, dla której już kiedyś szyłam sukienkę, którą też z resztą pokazywałam na blogu 🙂

IMG_0953IMG_0954

Właścicielka spódnicy sama wybrała materiał, kwiatowy jeans, i asystowała w tworzeniu spódniczki 🙂

IMG_0952

W ogóle muszę powiedzieć, że ma zapędy do szycia. W czasie gdy ja szyłam jedną spódnicę, ona zdążyła uszyć torebkę, opaskę na włosy i jakieś kwiatki, także zdecydowanie jest bardziej produktywna niż stara ciotka 😀

IMG_0958

Zdjęcia niestety tylko w takiej formie, Basia mieszka trochę za daleko żeby pokazać spódnicę na niej, a jutro mam zamiar wysłać ją pocztą żeby mogła się już nią cieszyć 🙂

IMG_0956

Pozdrawiam serdecznie 🙂 Ola

Leave a Reply

