Upały, upały…

IMG_1114

Wreszcie prawdziwe wakacje 🙂 !!!! Pogoda na wybrzeżu jest cudowna, wysoka temperatura + lekki wiaterek to coś co uwielbiamy i razem z Polą korzystamy z dobrodziejstw słońca (Polcia opala serdele 🙂 ). Spacery przeciągają się do 4 godzin aż w końcu trzeba wracać do domu bo niektórzy niezwykle ekspresyjnie domagają się jedzenia 😉

Przesiadujemy w parku a wieczorami okupujemy taras. Generalnie nasze życie kręci się wokół spacerów 🙂

To lenistwo spowodowało że ostatnio trochę mało szycia a trochę więcej wykańczania, bluzkę którą dzisiaj pokazuję zaczęłam szyć w zeszłym roku 🙂 dokończyłam w tym tygodniu i żałuję że tak długo czekałam ze skończeniem bo chyba będzie to moja ulubiona bluzka 🙂

IMG_1116 IMG_1115 IMG_1117

Wracam do mojego leniuchowania 🙂

Wam też polecam 🙂

IMG_1118 IMG_1119 IMG_1121

Buziaki 🙂 Ola

Leave a Reply

