Torebkomania :)))

IMG_1159

IMG_1166

Były ubrania różnego rodzaju, dodatki i akcesoria. Czas na torebkę, oczywiście w jak najbardziej letniej wersji. Zrobiłam ją dla mojej małej siostrzenicy, która już przejawia małą manię wokół tego kobiecego dodatku. Ciekawe po kim to ma ;). Zastanawiam się jeszcze nad aplikacją z przodu, ale nie znam się na obecnie panujących bajkowych trendach. Czy Hello Kitty nadal jest ok?:)

Torebkę dziergałam bardzo długo, gdyż jest dość pracochłonna, a poza tym bardzo kiepsko u mnie ostatnio z wolnym czasem. Biały wzorek ala listki prezentuje się naprawdę ciekawie. W jej wykonaniu miał również udział mój mąż, sam wycinał plastikowe usztywnienie :). Materiał, którego użyłam, to oczywiście gruba bawełna.

Mam nadzieję, że niedługo będę miała więcej czasu na moją pasję. Pocieszam się tym, że w najbliższe dwa dni będę mogła wypocząć, podziwiając piękny górski krajobraz.

Miłego dnia, korzystajcie z pogody, Paulina.

IMG_1165

DSC_0006

DSC_0005

One thought on “Torebkomania :)))

  1. Hejo! Torebka jest cudowna i nie jest używana tylko w letnie dni 😉 … Mała korzysta z niej codziennie i ląduje w niej co popadnie- książki, zabawki, klocki itd. Poza nagminnym korzystaniem, torebka jest elementem chwalenia się przed koleżankami. Dziękujemy CIOCIU!

    Like

Leave a Reply

