Recykling jest dobry na wszystko.

IMG_1126

     Moda na wykorzystanie powtórne różnych rzeczy trwa w najlepsze. Grupy na facebooku, blogi na temat recyklingu, inspiracje na pinterest, naprawdę ogromną ilość tego typu rzeczy możemy znaleźć w internecie. W sumie pomysł jest naprawdę genialny. Każdemu z nas zalegają w domu rzeczy których już nie używamy, gdy tylko chociaż trochę uruchomimy wyobraźnię możemy ze starych rzeczy wyczarować prawdziwe cuda. Ze starych swetrów, poszewki na poduszki, stare t-shirty możemy przerobić na włóczkę typu zpagetti, skrzynki po jabłkach w regały, palety w meble ogrodowe, ha widziałam nawet kiedyś torebkę z okładki po książce, chociaż tego nie pochwalam bo u mnie książki są czczone na równi z butami i maszyną do szycia. Paula razem z mężem recyklinguje wszystko co się da 🙂 i to w naprawdę ekologiczny sposób. Wszystko co przerabiają musi być zdobyte, nigdy kupione, bo wówczas mija się to z celem.

IMG_1124 IMG_1143 IMG_1136 IMG_1132 IMG_1128

Postanowiłam też po recyklingować 🙂 zrobiłam generalny remanent szafy patrząc bardzo surowo na wszystkie rzeczy i nie mając dla nich litości 🙂 Znalazłam mnóstwo rzeczy którym delikatne przeróbki nadadzą nowe życie. Zaczęłam od sukienki. Ta, którą mam na zdjęciach była kiedyś bombką, z zakładkami na ramionach. Rozprułam ją całkowicie i wykroiłam na nowo z myślą o lekkiej sukience plażowej. Jadąc w niej do miasta narzuciłam białą kamizelkę bo wydawało mi się że nie wypada nigdzie poza plażą paradować z aż tak odsłoniętymi plecami, ramionami i dekoltem. Co myślicie??

IMG_1154 IMG_1146

I mały bonusik w postaci asystentki fotografa 😉

IMG_1158

Pozdrawiam Was serdecznie 🙂 Ola

Leave a Reply

