Ostatnie letnie dni ???

DSC_0338

Mam nadzieję, że jeszcze będzie ich wiele. Sierpniowa pogoda rozpieszczała nas słońcem, oby wrzesień był podobny :). Korzystałam chętnie z wszechobecnego ciepła o ile czas mi na to pozwalał. Jeszcze przede mną kilka dni gorących wakacji, także nie potrafię myśleć o niczym innym niż o słońcu.

Udało mi się z Olą i Polą wyrwać na spacer kilka dni temu. Była to fantastyczna okazja na plotki i fotki (jakież rymy dzisiaj układam :)). Prezentowany top został wykonany na szydełku z bawełnianej granatowej włóczki. Rozpoczęłam go od motywu koła i sukcesywnie zmieniałam w prostokąt. Można go nosić z opuszczonymi ramiączkami i z założonymi. Efekt mi się bardzo podoba. Na spacerze przydała się moja własnoręcznie wykonana filcowa torebka nerka. Jest to naprawdę wygodne rozwiązanie.

Życzę dużo ciepła i miłego weekendu, Paulina.

DSC_0335

DSC_0333 DSC_0318 DSC_0299

DSC_0292DSC_0313

Leave a Reply

