Smakowity post :)

IMG_1277

Powrót do pracy spowodował u mnie drastyczne zmniejszenie ilości wolnego czasu. Mało czasu na szycie, spowodowało że pokazuję dzisiaj zdjęcie sprzed tygodnia gdy w Trójmieście panował jeszcze upał. To był leniwy dzień, parę dni przed powrotem do pracy, ani nie chciało mi się siedzieć w domu, na nic twórczego też wtedy nie miałam ochoty, na spontanie spotkałam się z Paulą i postanowiłam zdradzić wam tajemnicę Pauliny 😉 Otóż Paula na co dzień razem z Mężem prowadzi restaurację. Od 2 lat Trajtek zagnieździł się na stałe na gdyńskiej mapie gastronomicznej, ma rzeszę wiernych klientów i coraz przyciąga nowe osoby. Trajtek powstał gdy w Trójmieście nie było jeszcze chyba żadnej pierogarni, ale w sumie w Trajtku typowych pierogów też nie znajdziecie. Dania to tak naprawdę jeden przeogromny pieróg z pysznym, autorskim nadzieniem, w dwóch opcjach do wyboru smażony albo pieczony. Kurcze, aż się głodna zrobiłam 🙂

IMG_1275 IMG_1285 IMG_1283 IMG_1280

Tak więc jeśli nie macie pomysłu jak spędzić weekend polecam spacer po gdyńskim bulwarze zakończony obiadem w Trajtku. (Osobiście polecam pieróg Morski, z wędzonym łososiem 🙂 )

IMG_1286 IMG_1289

PS. Restauracja jest przyjazna dzieciom 🙂 Pozdrawiam, Ola 🙂

Leave a Reply

