Naturalnie z innej beczki :)))

DSC_0893

W ostatnim czasie robótkowo robię kilka rzeczy na raz. Szal, sweter, zamówione czapki, jakieś nakrycie głowy dla mnie- to wszystko czeka na realizację. Niedługo dużo cieplejsze rzeczy będą tutaj na topie ;).

Tymczasem przedstawiam Wam mój krem DIY. Takie samorobne kosmetyki są naprawdę świetną sprawą. Wykonanie ich jest błyskawiczne, a wykorzystać możemy to co chcemy. Ja użyłam oleju migdałowego, kokosowego, makadamia, masła shea, wosku pszczelego, ekstraktu z kasztanowca (do cery naczynkowej) oraz wody z gliceryną. O kwasie hialuronowym zapomniałam :/. Oleje rozpuszczamy, studzimy, blendujemy, dodajemy wodę i gotowe. U mnie wyszło ponad 200ml specyfiku o pięknym kokosowym zapachu. Jest to krem na noc. Naprawdę polecam taką świetną zabawę.

Życzę miłej niedzieli, Paulina :))).

DSC_0882

DSC_0887

DSC_0888

DSC_0896

Leave a Reply

