Mów mi misiu :)

1

Tak nadaj pamiętam jak się dodaje posty 🙂 Nawet pamiętam jeszcze jak się szyje i jak się robi zdjęcia. Problem w tym, że moja doba skurczyła się ostatnio niesamowicie, ja mam 2 razy więcej obowiązków a ona nadal ma 24h :/ dlatego wracam do zdjęć robionych w domu. Nie mam innego wyjścia tym bardziej że pogoda też nie nastraja do robienia zdjęć. A już uzbierało się sporo nowo uszytych rzeczy do pokazania 🙂

Dzisiaj na tapecie sukienka, którą uszyłam sobie na obiad, który odbył się na drugi dzień po moim weselu. Sukienka z irchy, ostatnio bardzo popularnej w sklepach. Nic dziwnego bo materiał jest miły i mięciutki a do tego ciepły, czyli idealny na jesień. To już druga rzecz z irchy i myślę że na tym się nie skończy 🙂 Trzeba tylko uważać bo materiał jest tak miękki że niektórzy chodzą i głaszczą Cię po rękach i mówią “misiu” 😀

2

Sukienka ma przeszycia na całej długości zamiast tradycyjnych zaszewek.

3

Materiał na lewej stronie jest szarą dzianiną, dlatego fajnie wyglądają wywinięte rękawy.

4 5

Nie mam zdjęć sukienki na sobie ale wrzucam jedno z obiadu 🙂

6

Pozdrawiam ciepło z pochmurnego Trójmiasta 🙂 Ola

Leave a Reply

