Czapkowy czas…

DSC_0963

Swojego czasu nie nosiłam czapek nawet w najgorsze mrozy. A to fryzura po zdjęciu nie taka, a to model nie przypadł mi do gustu. Teraz na szczęście sama sobie tworzę nakrycia głowy, które najbardziej mi odpowiadają. Dzisiaj przedstawiam kilka ocieplaczy głowy, gdyż nie są to nowe wzory. Dla siebie na szczęście zrobiłam najszybciej, zanim pozostali sobie o mnie przypomnieli. Tak, jesień to sezon zamówień na czapki, szaliki, mitenki etc. od klientów i od najbliższych. Aczkolwiek dostałam ostatnio zlecenie ozdobienia bardotki, co bardzo odbiega od zimy ;).

Wracając do mojej czapki, została wykonana w 100% z alpaki bardzo prostym wzorem. Jest bardzo cieniutka, ale niesamowicie ciepła. Oczywiście szara, aby do wszystkiego pasowała. W poniższych nakryciach jest również prosty ścieg zastosowany. Kolejne czapy mają bardziej fantazyjne wzory, ale o tym innym razem…

DSC_0957 DSC_0952 DSC_0942

Żółta czapeczka z wełny i akrylu na życzenie młodziutkiej klientki. Oczywiście futrzany pompon z królika. Całość naprawdę mi się podoba.

DSC_0899 DSC_0903 DSC_0905

A tu czapeczka wydziergana już w zeszłym roku z mieszanki wełny i jedwabiu. Zapomniałam o niej całkowicie. W tym roku dodany został pompon z królika i jest już gotowa do ubrania :).

DSC_0935 DSC_0938 Pozdrawiam z pochmurnego Trójmiast, miłego dnia :), Paulina.

Leave a Reply

