Gotowa na zimę

DSC_0011

Myślicie, że w tym roku zasypie nas śnieg?:) Zawsze żyję nadzieją, że na święta tak się stanie. Na razie wszystko może się zdarzyć. Ja tymczasem przygotowuję się do mrozów ;). Ponczo, które prezentuję zostało wykonane ze wzoru swetra, który robiłam rok temu dla mojej mamy. 70% wełny w składzie mam nadzieję, że mnie ogrzeje. Mnóstwo motywów warkoczy, plastrów miodu, nupek- to coś co uwielbiam w zimowej odzieży. Mam nadzieję, że też Wam się podoba :).

Miłej niedzieli, Paulina :))))

DSC_0024

DSC_0039

DSC_0023

DSC_0018

DSC_0041DSC_0036

Leave a Reply

