Moja pierwsza :)

DSC_0938

Udało się :))), było trochę prucia, przycinania i nerwów, ale jest. Krój miał być prosty, a materiał dobrej jakości, przyjemny w dotyku, w granatowym kolorze. Myślę, że udało mi się osiągnąć cel. Wykorzystałam dwustronny zamsz odzieżowy z dresówką. Na żywo wygląda naprawdę “szlachetnie”:). Materiał bardzo dobrze się układa, dlatego też zrezygnowałam z zaszewek. Fason miał być szerszy, ale kilkakrotnie go zwężałam i zakończyłam na dość dopasowanym modelu. W takiej postaci sukienka jest naprawdę wygodna, jak na razie moja ulubiona :)).

Udanego trzeciego dnia świąt, wykorzystajcie wolny czas jak najlepiej. Pozdrawiam, Paulina.

DSC_0920DSC_0925DSC_0933DSC_0915DSC_0898

Leave a Reply

