Wieczny niedoczas i co z niego wynika…

IMG_1700

Dawno mnie nie było 🙂

IMG_1691

IMG_1725

Słabe to tłumaczenie ale niestety ostatnio cierpię na straszną chorobę :/ nazywa się niedoczas… Ten niedoczas jest straszny, paraliżuje mi ręce i nogi i już nic nie mogę na to poradzić. Wiele bym dała aby dobę wydłużyć do 30 h. Pracować chcę, spać muszę a wolny czas poświęcam Poli i to akurat nie podlega dyskusji, aczkolwiek uda się czasem wyrwać trochę chwil dla siebie, coś uszyć, z kimś spotkać ale jednak nie jest to już w takiej skali jak kiedyś. Mimo że tak narzekam to w sumie wolę ten stan niż gdy czasu miałam na pęczki ale w domu nie czekała na mnie taka mała Księżniczka, wbrew pozorom robię też dużo więcej, może nie na blogu ale jednak. Teraz już dokładnie rozumiem dlaczego młode mamy uznawane są za osoby najlepiej zorganizowane 🙂 Po prostu nie mają innego wyjścia 😀

IMG_1723

Właśnie w tym chronicznym niedoczasie udało mi się  ostatnio popełnić parę rzeczy 😉

IMG_1704

IMG_1693

 

Między innymi płaszcz ze zdjęć. Bałam się go szyć i był to wielki strach. Po pierwsze że materiał jest zbyt gruby i maszyna nie da rady, jednak nic takiego się nie stało, a moja maszyna postawiona przed zadaniem przeszycia paru warstw grubej boucle wyszła obronną ręką (albo pedałem 🙂 ).

IMG_1708

Po drugie, nigdy nie wszywałam podszewki. Ale okazało się że to nic trudnego, wręcz banalna sprawa, jedynie ja sama sobie sprawę utrudniłam bo modyfikowałam płaszcz parę razy i później musiałam te modyfikacje odwzorować na podszewce. Ale jakoś poszło i wydaje mi się że całkiem dobrze 🙂

IMG_1720

IMG_1718

Pozdrawiam Was, Ola 🙂

Leave a Reply

