Wiosna ach to Ty?

IMG_1729

Wiosna powoli przebija się w Trójmieście 🙂 Dzisiejszy dzień jest tak przyjemny że szkoda siedzieć w domu. Słońce wdziera się przez każdą możliwą szczelinę w zasłonach i szuka gdzie by się tu zagnieździć. Ach, jak dla mnie najlepiej żeby zostało już na stałe 🙂

IMG_1734

IMG_1736

 

Na naszych zdjęciach tego nie widać bo były robione już dwa miesiące temu, znowu brak czasu daje o sobie znać 🙂 Ale mam cichą nadzieję, że wiosna i dłuższe dni spowodują u mnie większą produktywność.

IMG_1737

IMG_1742

IMG_1758

Tymczasem zostawiam Was z kamizelką którą uszyłam jeszcze w styczniu. Jest to jedna z tych rzeczy, które są totalnie zbędne ale przyjemnie nadają charakteru naszym ubraniom. No bo co odkrywczego może być w jeansach w połączeniu z białym t-shirtem i botkami? Zupełnie nic. Ale jak dodać do tego kamizelkę i kapelusz robi się znacznie ciekawiej 🙂

IMG_1760

IMG_1757

IMG_1745

IMG_1763

Pozdrawiam Was. Do zobaczenia następnym, mam nadzieję bardziej słonecznym razem 🙂 Ola.

Leave a Reply

