Mój jest ten kawałek podłogi

DSC_1023

Ten kawałek należał uprzednio do mojego stacjonarnego rowerka, a teraz…stanął tutaj mój wymarzony długowyczekiwany stół. Został wykonany przez mojego męża specjalnie dla mnie w prezencie urodzinowym. Moja radość jest jeszcze większa :))

Blat składa się ze starych desek, pochodzących z przedwojennego spichrza. Zostały wyszlifowane i zabejcowane w kolorze rustykalnego dębu. Natomiast podstawa jest stalowa, z wyeksponowaniem surowej formy tegoż materiału.

Do stołu poszukuję krzeseł, ale chyba zdecyduję się na gotowce ;).

Nadeszła dziś wiosna, ja choruję, a Wam życzę dużo słońca tego popołudnia :))))

DSC_1027DSC_1029DSC_1032DSC_1024

Leave a Reply

