Więc chodź pomaluj mój świat :)

DSC_1100

Od razu przyszedł mi ten tytuł do głowy, jak analizowałam mój dzisiejszy zestaw. Może następnym razem będzie żółto-niebiesko ;). Ja wiem, że tej wiosny hitem jest pomarańcz, szmaragd i wzory ludowe, ale szarość jest taka bezpieczna i niezobowiązująca…

Jest to mój najnowszy wytwór. Przerobiłam wykrój i tak powstała moja sukienka idealna, pasująca zarówno do trampek, jak i balerinek. Dla osób, które dużo biegają, chodzą, skaczą etc., jest to fantastyczne rozwiązania. No chyba, że ktoś chodzi 15 km w szpilkach. Sukienka jest uszyta z dresówki- dzianiny, z której obecnie robi się mnóstwo rzeczy, a kolor szarego melanżu pasuje dosłownie do wszystkiego. Do całości dopasowałam słodką skórzaną torebkę od Zuzi Górskiej, która w środku ma różową podszewkę w słonie- więc nie tak źle z tym moim kolorem.

Na koniec chciałabym życzyć wszystkim wesołych Świąt Wielkanocnych. Ja jak zwykle wyjeżdżam w tym okresie i mam nadzieję, że uda mi się tym razem pstryknąć kilka zdjęć handmadowego ciucha na tle górskiego krajobrazu.

Miłego dnia, Paulina :)))

 

DSC_1102DSC_1109DSC_1106DSC_1103DSC_1114DSC_1119

Leave a Reply

