Z miłości do gór…

DSC_0264

Udało się w końcu zrobić zdjęcia na tle gór. Wielkanoc w Tatrach była bardzo trafnym pomysłem. Pogoda była świetna, aczkolwiek wszechobecny śnieg trochę ograniczył nam wybór tras (raki są niezbędne). Spacer po dolinie Chochołowskiej, Roztoki oraz po zamarzniętym Morskim Oku naprawdę był bardzo przyjemny. Po raz pierwszy zawitaliśmy na Rusinową polanę, z której w pogodny dzień roztacza się najpiękniejszy widok na panoramę Tatr (powyżej :)). Do tego w schroniskach jak zwykle panowała sielska atmosfera.

Tak się rozmarzyłam, że zapomniałam o tym, co chciałam przedstawić :). Oversize’owa bluza z dresówki, która szalenie przydała mi się na wyjeździe. Zastąpiła w mojej garderobie inną czarną bluzę, która już wyblakła. Rękaw 3/4 jest dla mnie cudownym rozwiązaniem, gdyż standardowy długi jest dla mnie za długi :/, co mnie zawsze strasznie wkurza, heh. Myślę, że poza takim outdoorowym zestawieniem, można będzie ją wykorzystać w bardziej eleganckich stylizacjach.

Zapraszam do oglądania widoków, miłego dnia, Paulina :)))

 

 

DSC_0223DSC_0213DSC_0207DSC_0157DSC_0251DSC_0245DSC_0242DSC_0269DSC_0268

Leave a Reply

