Lady in blue

DSC_0477

Jak tam po majóweczce? Pogoda była wymarzona. Ja co prawda całe cztery dni pracowałam, ale spokojnie, odbije to sobie z nawiązką ;). Jeden poranek za to mogłam poświęcić na zdjęcia.

Efektem mojej ostatniej pracy jest niebieska bluza, oczywiście z dresówki. To bardzo wdzięczna dzianina do szycia i bardzo uniwersalna. Przód jest połączony z trzech części i posiada dwie pionowe kieszenie, stąd fason nie wygląda tak banalnie. Bardzo lubię łączenie kołnierzyków ze sportowym stylem, ale większość bluz ma niewielki podkrój szyi i ciężko w takim wypadku ułożyć pod nią koszulę. Mój model w związku z tym ma szerszy dekolt i spełnia swoje zadanie perfekcyjnie.

Obecnie mój wolny czas zajmuje szycie poduszek na krzesła do pracy, ale mam nadzieję, że niedługo wrócę do moich szyciowo-dzierganych planów. Jest ich bardzo dużo :).

Tymczasem życzę Wam miłego poniedziałku (drugiego w tym tygodniu). Pozdrawiam, Paulina 🙂

DSC_0458DSC_0483DSC_0515DSC_0470DSC_0478DSC_0451DSC_04991

One thought on “Lady in blue

Leave a Reply

